MAGAMRÓL

Első meghatározó művészettel kapcsolatos élmény az életemben az általános iskolai rajztanárom volt: Benkő René, akinek nagyon sokat köszönhetek. A tanórákon kívül foglalkozott velem, támogatta a tehetségemet és segített fejleszteni a képességeimet. Az egyik kedves emlékem, hogy egy hokedlit vetetett velem, és meghagyta, hogy addig rajzoljam le minden irányból, ameddig el nem fogy a ceruzabélés a kezemből. Így kezdődött minden. Később a gimnázium rajz tagozatán folytattam tovább tanulmányaimat.

A mérnöki pálya irányába haladva felvételt nyertem a BME  Közlekedésmérnöki karára, mely az idő tájt indult. Az egyetem befejeztével megházasodtam.  A Budapesti Közlekedési Vállalat akkoriban szerződésben állt az egyetemmel, ezért itt helyezkedtem el, mint tervezőmérnök. Néhány évvel később a Fővinform alapításában vettem részt, melynek azóta is vezető helyetteseként tagja vagyok. Gyakori tévés és rádiós szerepléseim miatt talán ismerősen csenghet egyeseknek már a nevem.  Akkoriban csak az kaphatott mikrofon engedélyt, akit a nyelvi bizottság alkalmasnak ítélt. Azon szerencsések közé tartozom, akiket Fischer tanár úr tanított.

Részt vettem a Compexpo megalapításában, ahol szabadalmam alkalmazásával nagyobb vásárokat és kiállításokat vezényeltünk le, illetve szerveztünk.  Lehetőségem adódott a Budapest-Bécs Világkiállítás előkészületeiben közreműködni, mely a rendszerváltás következtében végül meghiúsult. Idő közben megszületett kislányom.

Megalapítottam saját vállalkozásomat Serwise Studio néven, melyben azóta is dolgozom. Ez egy reklámgrafikai studio. A különböző nyomdaipari tevékenységeket kezdetben manuálisan kín keserves munkával végeztük (betűvágás, dia készítés, stb.), később a technológiák fejlődésével, és a számítógépes szoftverek alkalmazásával lényegesen igényesebb munkák elvégzésére lettünk képesek. 

Tavaly tettem egy kísérletet arra, hogy az alkalmazott grafikusokat egy szervezetbe gyűjtsem, közös könyvet kiadni, képzőművészettel kapcsolatos munkáikból kiállítást szervezni. A Serwise Art nevű kezdeményezés azért alakult, mivel a grafika ezen ága a képzőművészeti körök számára kissé idegen volt.  Létrehoztunk egy webáruházat melyben art/decoration kategóriák alatt futottak volna az alkotások. Sajnos ezzel nem jártunk sikerrel.